7 mar 2015

Wasze opinie, czyli czy znacie te pozycje? ^^

Otóż nie mam siły pisać jakiejkolwiek recenzji, pomijając fakt, że rzadko wchodzę na bloga, bo w szkole dużo się teraz dzieje, a i mam rok 18tek ^^ Nie oznacza to jednak, że nie mogę powiedzieć Wam, co ja chciałabym przeczytać, a może Wy już znacie te pozycje  podzielicie się ze mną swoimi opiniami ☻ Albo może macie jakieś interesujące pozycje, także piszcie o nich w komentarzach ^^

1. Zatruty tron C. Kiernan

2. Droga cienia B. Weeks (albo ogółem Trylogia Anioła Nocy)

3. Góra Skorpiona J. Flanagan (takie rozczarowanie, bo myślałam, że na Niewolinkach z Socorro się zakończył spin-off)

4. Ruiny Gorlanu J. Flanagan (seria Zwiadowcy)

5. Bezsenność S. King

6. Więzień labiryntu J. Dasher (opinię Emis (na jej blogu) już znam, ale przecież nie zaszkodzi poznać i innych ^^)

7. Gra o tron G. R. R. Martin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie piszcie linków w komentarzach - zawsze odwiedzam Wasze blogi!

Za każdy komentarz osobie, która przeczytała post dziękuję ☻

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.