19 paź 2015

Randka w ciemno Book TAG


Was też tak zaskoczył tytuł tego TAGu? :D Bo mnie bardzo, kiedy zobaczyłam go u Suomi. Jest to jej autorski TAG, do którego sama mnie nominowała, a ja oczywiście składając jej pokłony i wyrazy wdzięczności przyjęłam nominację :D TAG rozwiązywałam 7 października, będąc chora, ponieważ ogółem w tym okresie mojej choroby narobiłam postów i napisałam recenzji do końca października, więc nudzić się nie będziecie. Kiedy czytacie owego posta, ja już jestem zdrowa i pewnie sama załamuję się nad tym, co tutaj napisałam ^^

Przechodząc do jakże kreatywnego TAGu, w moim stanie 2x musiałam przeczytać, co ja mam dokładnie tutaj zrobić... No, ale okay, dałam radę to zrozumieć. I muszę się pochwalić, że u Suomi zgadłam aż 3/6 pozycji :) A jak wy poradzicie sobie u mnie?

No tak, zgadłam, ale przecież wy chyba nie wiecie, o co kaman... Otóż, jak zwykle pozwolę sobie skopiować zasady z loga twórczyni TAGu:
Muszę wybrać sześć książek i opisać je w dokładnie trzech słowach. Po kliknięciu na nie zostaniecie odesłani do profilu książki na portalu lubimy czytać, dzięki czemu będziecie mogli zweryfikować, a potem podzielić się ze mną, ile z nich udało się wam odgadnąć.
 Różnica u mnie polega na tym, że będę robić odnośniki do swoich recenzji, ponieważ to na nich będę w sumie bazować, szukając słów opisujących. Mam nadzieję, że to nie jakieś karygodne złamanie regulaminu TAGu ^^

Chwalcie się w komentarzach, co udało Wam się zgadnąć, ale wiecie - bez podpowiedzi dla innych, niech też się pomęczą trochę :)



















No okay, to teraz wypadałoby kogoś nominować, kogo nie zdążyła nominować Suomi :)
Tak więc do zabawy zapraszam:

http://parzydelka.blogspot.com/
http://nieuleczalnyksiazkoholizm.blogspot.com/
http://zajkowskaczyta.blogspot.com/
http://melomol.blogspot.com/
http://pattbooks.blogspot.com/

18 komentarzy:

  1. Buuu, zgadłam tylko 2,5 :C Trudne to jak na moją głowę :C Ale zabawa przednia! I sam pomysł TAGu jest świetny, chętnie zrobię go kiedyś u siebie ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba ten Tag i sama będę go robić za niedługo :D
    Niestety, u Ciebie nic nie zgadłam :(
    Pewnie dlatego, że żadnej z tych książek nie czytałam ;)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Okej. Czytałam stąd jedną książkę, ale zgadłam dwie inne, których nie czytałam. What?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, dzięki wielkie za nominację :***
    Niestety nie udało mi się zgadnąć ani jednej, ale co się dziwić, żadnej nie czytałam :) Mam nadzieję, że innym się bardziej poszczęści :)
    Pozdrawiam i zapraszam na recenzję Angelfall!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadłam... 1 książkę :P Nie najlepiej mi poszło, ale to zawsze coś :D
    ocean-slow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny jest ten tag! Chociaż mój wynik nie jest zbyt dobry, bo odgadłam tylko jedną książkę ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. No i beznadzieja :( nie odgadłam ani jednej książki idę sobie posmutać. TAG jest bardzo ciekawy i oryginalny
    Pozdrawiam,
    pozeram-ksiazki-jak-ciasteczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurczę, nie zgadłam nic, bo żadnej z tych książek nie czytałam. :(

    OdpowiedzUsuń
  9. to ostatnie z tą mitologią mnie zaciekawiło:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdzieś widziałam już ten TAG i już wtedy strasznie mi się spodobał, choć jest mega trudny do rozszyfrowania;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie odgadłam ani jednej :( Ale fajny TAG! Zupełni inny niż wszystkie :)
    www.apteka-literacka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. O matko, słaba jestem O.O U Limonette trafiłam większość, ale u ciebie - null. Tytuły kojarzę, pamiętam, że recenzowałaś, ale ich nie czytałam. Pewnie stąd się to wzięło.
    W każdym razie - dziękuję za nominację <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Udało mi się zgadnąć tylko: humor, przyjaźń, 24 strzały bo z tych pozycji jedynie to czytałam :) A wiem, że tak jak ja pokochałaś tą serię.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dziękuję za nominację :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Co za świetny TAG!!!!!!!!!!!!!!! Uwielbiam takie zgadywanie. :D Zgadłam oczywiście wiadomo co (:P) i jeszcze to o piratach, ach. :D Jestem z siebie dumna. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem beznadziejna w zgadywankach, odgadłam tylko 1 ;/ Co nie zmienia faktu, że to świetna zabawa ;D

    OdpowiedzUsuń

Nie piszcie linków w komentarzach - zawsze odwiedzam Wasze blogi!

Za każdy komentarz osobie, która przeczytała post dziękuję ☻

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.