7 cze 2017

WYNIKI KONKURSÓW Z OKAZJI 3. URODZIN BIBLIOTECZKI :)

Hej, hej ;)
Na dniach zakończyły się 3 konkursy z okazji 3. urodzin biblioteczki :) Dzisiaj przedstawiam wam ich wyniki, a że nie mam ochoty na publikację samych Gratuluję w komentarzach, wyłączyłam tę opcję, a o 14 zapraszam was na recenzję i tam będzie już możliwość komentowania :)



Piętno Pielgrzyma wygrywa Nefertiti :)



Wojny Żywiołów wygrywa Justysia :)


W trzecim konkursie mogliście zgłosić się do jednej z dwóch pozycji. Obiecałam też, że w przypadku min. 10 zgłoszeń do każdej, rozlosuję obydwie. I tak się stało :)


Wypowiedz jej imię wygrywa Meredith :)


Księgę życia wygrywa Gab riela :)

Jestem bardzo szczęśliwa ze względu na tak aktywne zgłaszanie się do konkursów :) Jeśli do końca czerwca wbijecie 200 tys. wyświetleń, to też postaram się coś wymyślić ;D A może pobawię się w łapankę, tego jeszcze nie wiem zobaczymy :)  Tylko byłabym szczęśliwa, gdyby to nie były puste wyświetlenia, a wiązały się też z waszą aktywnością :)

Dzisiaj do wieczora na pewno napiszę do was z prośbą o adresy, ewentualnie możecie je przesłać same, jeśli nie zrobiłam tego jeszcze w momencie, gdy to czytacie :) <dausia_s@wp.pl>

Ja postaram się wysłać książki w piątek, a do pana Michała napiszę, kiedy otrzymam adres :) I informację o tym, którą część wybiera zwyciężczyni :)