3 paź 2017

DWUDZIESTKOWY TAG KITTYAILLI

Hej, hej :)
Jeśli nie macie dziś ochoty czytać TAGu, zapraszam was na... dadadadam... nagranie :)


Dla tych jednak, którzy nie lubią oglądać lub nie są w stanie przeżyć jakości filmiku - zapraszam na wersję pisaną :)

Zasady: Wybierz 11 książek. Losuj z nich to, co będzie w nawiasach.

D - DJ, czyli osoba odpowiedzialna za muzykę na imprezie (osoba)
Losowałam z Siły niższej i wyszło, że to Konrad zajmie się stroną muzyczną. Muszę go kopnąć w tyłek, aby dał radę, tak sądzę :D

W - Współorganizator, czyli osoba, która pomoże ci zorganizować imprezę (osoba)
Wiatrodziej podpowiada, że pomoże mi Iseult, co nie jest takie złe, ponieważ była osobą zorganizowaną :)

U - Unexpected surprise, czyli prezent od najlepszej przyjaciółki (rzecz)
Szamanka od umarlaków zdradziła mi, że od mojej najlepszej przyjaciółki dostanę w komplecie do kota, żółwia i chomika - kameleona. Gdzie ja zmieszczę terrarium? :O

D - Dzień po, czyli jak będzie wyglądać mieszkanie na drugi dzień (przymiotnik)
Z Mórz wszetecznych wylosowałam przymiotnik wielki i obawiam się, że może chodzić o wielki bałagan...

Z - Zdolna bestia, czyli co zrobisz po pijaku (ułóż zdanie z wylosowanym czasownikiem)
(Pierworodna, czuję) Czuję, że impreza się rozkręca, a więc pora zacząć śpiewać, czego mogą nie przeżyć uszy moich znajomych.

I - Image, czyli w co się ubierzesz (ciuch lub coś, w co można się ubrać)
Wybrałam Szaleństwo elfów, bo miała tam tyle ciuchów, a nie dość, że chwilę szukała, to wylosowała się sama spódniczka... Dostanę bluzkę do kompletu, prawda?

E - End is coming, czyli co zrobicie, gdy skończy się wódka (ułóż zdanie z wylosowanym czasownikiem)
(Nomen omen, pękło) Pęknie nam serce, bo trzeba ruszyć dupę 2 minuty do nocnego kupić flaszkę, a to tak daleko! :D

S - Składnik, czyli co dodasz przypadkiem do tortu (rzecz w miarę jadalna)
Korona w mroku podpowiada, że dorzucę żelaza - oby nikt zębów nie połamał :D

T - Temat przewodni, czyli motyw imprezy (motyw)
Baranek łaskawie podpowiada, że mamy założyć aureolki i skrzydełka, bo motywem są anioły.

K - Karuzela, czyli kto pierwszy wyląduje pod stołem (osoba)
Wielkie zaskoczenie, ponieważ będzie to Arin ze Zdrady, a mój przyszły mąż nie może mieć słabej głowy :(

A - A na drugi dzień..., czyli jaki będzie twój kac (przymiotnik)
Największy mindfuck dzisiaj, czyli kokosowy kac rodem z Historii prawdziwej kapitana Haka! Już drżę na myśl, co to oznacza, a w filmie nie wiedziałam nawet, jak to skomentować :D

Jeśli macie ochotę - zapraszam do zrobienia tagu :) Jak wam się podobało? :)

10 komentarzy:

  1. Zrobiłam sobie, choć dawno po dwudziestce jestem. Najbardziej podoba mi się jedwabny kac (dzięki Ziemi obiecanej)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju, jak śmiesznie jest oglądać ten filmik, masz śmieszny głos xD Ale super pomysł! :)
    Ogólnie TAG bardzo fajny i jeszcze raz wszystkiego najlepszego!! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju, oglądnięcie filmiku nie było takie mądre :( i bardziej teraz za Tobą tęsknię :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty miałaś przynajmniej odwagę się pokazać i gadać tyle czasu do kamery, ja bym nie wytrzymała. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Albo bez stanika xDDDDDD
    Świetny TAG! <3 Świetnie się Cię ogląda, choć jakość rzeczywiście jest... niezbyt dobra xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, mój telefon ma świetną jakość, ale nie nagrywa głosu :(

      Usuń

Nie piszcie linków w komentarzach - zawsze odwiedzam Wasze blogi!

Za każdy komentarz osobie, która przeczytała post dziękuję ☻

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.